پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در آتش فتنه

شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج‌ دانشجویی تهران بزرگ در واکنش به آتش زدن دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج‌ دانشجویی تهران بزرگ در واکنش به آتش زدن دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در تاریخ 10 دی‌ماه 1401 بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

روز پنج شنبه ۸ دی ماه دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شمال به دست فردی ناشناس به آتش کشیده شد و این دومین دفتر بسیج دانشجویی می باشد که در یک‌ ماه اخیر دچار حریق شدند.
بی شک برای بسیج‌ دانشجویی که همواره در فتنه ها و سختی ها مدافع انقلاب اسلامی بوده است موجب افتخار است که در این فتنه نیز با بصیرت و عملکردش و مقابله با آشوبگرانی که در لباس دانشجویی قصد برهم زدن و مختل کردن دانشگاه ها را داشتند،موجب غیظ و غضب دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شده است تا جایی که این کوردلان مانند اسلاف مفول و بدوی خود به آتش کشیدن‌ اماکن روی آورده اند.
اما این پاکبازی بسیجیان حضرت روح الله دلیلی بر سکوت و چشم پوشی از اهمال‌ و غفلت عوامل دانشگاه به‌ ویژه حراست دانشگاه ها نمی باشد. چه طور ممکن است که در ساعات بامداد عده ای همراه با مواد اشتعال زا وارد صحن دانشگاه شده و در کمال راحتی مکانی را به آتیش بکشند و نیروهای حراست که وظیفه برقرار امنیت دانشکاه را دارند متوجه نشوند.
هم چنان این رفتار وقیحانه نتیجه مماشات بیش از حد وزارت علوم و روسای دانشگاه ها و کمیته های انضباطی در برخورد با لیدرها و دانشجونمایانی است که بیش از ۴ ماه محیط علم را تبدیل به محیط توحش و فحاشی کرده اند و این کارخانه انسان سازی را به محیطی مستهجن تبدیل کرده اند.امید است که با عوامل این بی قانونی ها و حرمت شکنی ها برخوردی قاطع شود.
لازم به ذکر است که ما دانشجویان مسلمان و انقلابی همانطور که از ابتدا گفته ایم نسبت به هتک حرمت مقدسات اسلامی و ارزشی مان سکوت نکرده و در مقابل هتاکان خواهیم ایستاد.

شناسه خبر: 620 | تاریخ انتشار: سه شنبه 13 دی 1401 - 14:05 | بازدید: 34 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : کاربر تهران بزرگ
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.