پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
میرزایی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه تهران:

حجاب، نشانه‌ای از قدرت فکری و ارزشی انقلاب اسلامی

نماینده شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: حجاب نشانه‌ای از قدرت فکری و ارزشی انقلاب اسلامی است.

به گزارش معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشگاه‌های تهران بزرگ، "فاطمه میرزایی" نماینده شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، در خطبه‌های پیش از نماز جمعه تهران 13 آبان 1401 سخنرانی کرد.

 

متن سخنرانی وی به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ | ۱۷۳ آل عمران

امروز و در ایام سالگرد جنایت ننگین و خونین ۱۳ آبان و درحالیکه شیطان بزرگ، ذلیلانه نفس‌های آخرش را میزند، بار دیگر میخواهیم بر دهان دشمن بکوبیم و نقشه‌های آنان را که آغشته به خون مظلومان سراسر عالم است؛ بی اثر کنیم.شیاطین عالم، بزرگترین و خونخوارترین مستکبرین تاریخ، در آخرین تلاش های مذبوحانه خود، زن مسلمان ایرانی را هدف قرار داده اند.

آری بترسید از زن مسلمان که تحولات بزرگ تاریخ را رقم زده است میترسید وباید هم بترسید از زنانی که الگویشان فاطمه زهرا سیده زنان عالم و دخترش زینب سلام الله علیها است.

شما که بزرگترین تحقیرها و بهره‌کشی‌ها و ظلم‌ها را به اسم آزادی و حقوق بشر و دموکراسی به زن روا داشتید تا به مطامع هوس آلود خود برسید، دم از آزادی زن میزنید؟شما متوحشین عالم، بزرگترین کودک کش های تاریخ، غلط کردید که درمورد شخصیت مقدس زن اظهار نظر می‌کنید.

شما نگران آزادی زنان نیستید بلکه از سالها پیش متوجه اهمیت و قدرت زن و خانواده در ایران اسلامی شده‌اید و تمام تلاشتان بعد از بی نتیجه ماندن سایر نقشه های کثیفتان ضعیف کردن و سست کردن بنیان این نهاد مهم است.

این بار برخلاف فتنه‌های قبلی که ساحت کارآمدی و مردم سالاری نظام را مورد هدف قرار می‌دادید؛ ساحت ارزشی و بنیان فکری نظام و خانواده ها را نشانه گرفته اید. حرفتان از حجاب و تنوع پوشش‌ها و آزادی شروع می شود و به قرآن سوزاندن و توهین به پیامبر مصطفی محمد (ص) و ائمه و چادر از سر کشیدن در کف خیابان‌های شهرها و حتی در محیط مقدس و علمی دانشگاه‌ها ختم می شود.

شما می‌خواهید ایران قوی را ضعیف کنید و برای این هدفتان دانشگاه‌ها را که موتور محرک پیشرفت هستند؛ به تعطیلی می کشانید و دانشجویان را به خاطر حضورشان در کلاس‌ها تهدید و فضای رعب و وحشت ایجاد میکنید اما کور خوانده اید!با هوشیاری‌ و دغدغه‌مندی تمام، دانشجویانی که دل در گرو این خاک و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی دارند، نقشه‌هایتان نقش‌بر‌آب شد.

شعار زن زندگی آزادی به زبان می‌آورید، اما در خیابان‌ها و دانشگاه‌ها شعار‌های خلاف عفت عمومی سر‌می‌دهید و به مقدس‌ترین زنان که مادرانمان هستند، توهین می‌کنید . این شعار قبل از آنکه برای شما شعار باشد، برای جمهوری اسلامی ایران و مردم با غیرتش آرمان بوده و در برهه‌های مختلف با نقش‌آفرینی‌های مردان و زنانش، زن، زندگی، آزادی، مرد، میهن، آبادی، را فریاد کرده اند. و در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی بر فراز قله‌ها ایستاده‌اند؛ اما نه با تعاریف پوشالی شما بلکه با مفاهیم غنی اسلامی و ایرانی .آری، حجاب زن ایرانی، خاری در چشم شماست؛ چراکه دست زن ایرانی را برای حرکت و برای در میدان بودن و در متن و مرکز بودن، باز می‌کند . حجاب به زن این امکان را می‌دهد که آزادانه و فارغ از جنسیت، در جامعه بروز یابد و رسالت اجتماعی اش را ایفا کند و ارزش انسانی‌اش حفظ بشود؛ چیزی که در جوامع شما نیست و آرزوی زنانتان است.

حجاب نشانه‌ایست از قدرت فکری و ارزشی انقلاب اسلامی؛ و شما از آن می‌ترسید و باید هم بترسید از زن عفیف و نجیب ایرانی که در دامنش نسل خمینی‌ها و قاسم‌سلیمانی‌ها پرورش می‌یابند.حرفتان از حجاب شروع شد و به تجزیه‌طلبی و تهدید تمامیت ارضی ایران عزیزمان و مظلوم کشی ختم شد. جمهوری اسلامی ایران همانند شاهان بی کفایت قبلی نیست که به خاطر بدهی و دینی که به قدرت های استکباری دارد، پاره ای از تنش را فدا کند و از دست بدهد.

همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس تمام قدرت های دنیا به صدام کمک کردند ولی یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم حالا هم اگر آمریکا و اسراییل و تمام هم‌پیاله‌هایشان به کمک هم بیایند باز هم اجازه نمیدیم وجبی از خاک کشورمان آلوده به دست کثیف شما بشود و این ایران قوی را ضعیف بکنید. تمام مردم ایران فارغ از هر قومیتی که هستند وطن دوست و فدایی این خاک مقدس هستند و باز هم مثل همیشه با حضور پرشورشان در راهپیمایی‌ها و تجمعات در این مدت، صف خود را از اغتشاش‌گران و نون‌به‌نرخ روزخورهای این روزها جدا کرده اند.

تمام آنچه که این روزها شاهد آن هستیم، دست و پا زدن قدرت های پوشالی جهان برای از دست ندادن قدرت است. در اردیبهشت ماه امسال، مقام معظم رهبری فرموند: نظم نوین جهانی درحال تغییر است و شرایط پیچیده و دشواری پیش خواهد آمد. امروز شاهد همان تغییرات هستیم و باید ما‌ و بویژه مسئولین گوش به فرمان این رهبر حکیم و فرزانه باشیم و خودمان را برای این نظم جدید آماده و از ایران عزیزمان حراست کنیم. سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفتند که ایران حرم است و اگر این حرم بماند بقیه حرم‌ها هم می‌مانند و این روزها دیدیم و گریستیم با آنچه که در حرم شاهچراغ رقم خورد و حرمی که آغشته به خون مظلومان شد.

ایران در برهه‌های مختلف تاریخ، جنگ‌های مختلفی را تجربه کرده است و به لطف صاحبنا حضرت قائم(عج) همه را با موفقیت سپری کرده است. چه جنگی که در هنگام شیوع ویروس منحوس کرونا کادر پزشکی و متخصصان در خط مقدم قرار گرفتند و جانانه تلاش کردند و امروز در مقابل آن هم توانمند هستیم و چه جنگ اقتصادی و تحریم ها .

این پرچم سه رنگ کشورمان که متبرک به نام الله است تا دنیا، دنیاست، سایه‌اش روی این کشور خواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران به حق خون شهدای این کشور شاهد زوال و نابودی دشمنان حق و اسلام خواهد بود.

و من الله توفیق

 

شناسه خبر: 619 | تاریخ انتشار: سه شنبه 13 دی 1401 - 14:01 | بازدید: 45 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : کاربر تهران بزرگ
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.